Potpisan je Memorandum o razumevanju na realizaciji projekta mosta sa pristupnim saobraćajnim površinama na postojećim stubovima bivšeg mosta Franca Jozefa, saopšteno je iz gradske uprave.
Poznato je da Kinezi imaju politiku zaduživanja nepotrebnim projektima za koje uslovljavaju finansiranje samo preko kineske banke po najnepovoljnijim uslovima.
Izgradnja bilo kakvog mosta na tom mestu narušiće lepotu Petrovaradinske tvrđave koju nosi impozantna stena što se izdiže iznad ravne površine Dunava. "Probošće" stenu po sredini, direktno "u pupak", gledajući sa Beogradskog keja kao najlepšeg vidikovca u gradu. Nikakav saobraćajni argument ne može da nadoknadi gubitak monumentalnosti koji je neminovan, jer će konstrukcija mosta zakloniti veliki deo slike koju poznajemo i volimo. Ovo je najveći urbanistički greh u gradu, jer se "strelom" gađa simbol Novog Sada.
Evo još malo primera kako vlast sluša narod i razmišlja o svrsishodnosti svojih projekata - Uporno se ignoriše mogućnost da se postojeći Franc Jozefovi stubovi iskoriste za drumski most koji bi pojednostavio planirano izmeštanje saobraćaja iz podgrađa tvrđave. Saobraćaj bi sa Bul. kneza Lazara bio direktno usmeren mimo gradića, a svi navedeni turističko-pešačko-bicilkistički sadržaji bi i dalje bili dostupni. Uprkos dobro obrazloženim inicijativama, dobili smo samo klimavo obrazloženje da bi bušenje još jednog tunela ispod tvrđave (ili proširenje postojećeg), navodno, ugrozilo stabilnost objekata na gornjem platou. Interesantno je da bušenje postojećeg tunela, sa onda raspoloživom tehnologijom, nije “rasklimalo” zgrade na istom platou?
Istovremeno, pominje se i “izgradnja nove grane tunela iz kog će panoranskim liftom biti omogućen izlaz na Tvrđavu”. Bušenje ove nove grane, po svoj prilici, neće ugrožavati stabilnost objekata! Kontradikcija? Nije, to je samo doslednost u gluposti i bahatom rasipanju novca.
Svako normalan zna da potpisivanje memoranduma ne znaci nista. To je samo zakonski temelj da se krene u pripremu dokumntacije koja kosta par miliona dinara i to i dalje ne znaci da ce most biti napravljen. Tek kada se obezbede sredstva i vlada potpise to je vec nesto. Do tada sve ovo je marketing i nacin da se izvuku pare iz budzeta sto smo vec vidjali mnogo puta. Setite se pesackom mosta na Ribarcu,pesackog mosta kod Danubiusa. Pare su potrosene za konkurse,idejna resenja i ko zna jos sta ali od realizacije nista. Jos jedna u nizu prevara ove vlasti.
Most mi ne smeta. Frustriran sam što oni , „koji su radili na sebi“, nisu ništa postigli. Šta znači „izgradnja nove grane tunela sa panoramskim liftom“? Panoramski lift se gradi sa spoljne strane objekta. Da li to znači da ćemo dobiti lift po sred zidana tvrđave? U tom slučaju kakav bi bio efekat na vizuru tvrđave gledano sa obale grada. Katastrofa. Kada se popneš gore imaš odličnu panoramu Novog Sada. Možda lik ne ume da se izrazi ili ćemo dobiti ono što se ne radi. Onima koji to ne mogu da sagledaju ili im je nebitno nisu frustrirani. Njima nije teško. Teško je onima oko njih.
Ovo je šesnaestoraredna potreba i za novosađane, a prvi prioreitet stanovnika zapadnog Srema i Bačke, je most kod B. Palanke ili našto malo nizvodnije. To bi bila prava obilaznica za mnoge kamione koji će da tutnje Bulevarom Evrope i zato je veoma visok prioritet čak i za same novosađane.
Ovako 40 km od kako su obe obale Dunava u ovoj zemlji nema ni jednog mosta i onda kod N. Sada 6 mostova!
Baš ravnomeran proklamovani ekonomski razvoj...
U Titovoj Jugoslaviji naša preduzeća su išla po svetu i pravila gradjevinska čuda od projekata !!!. Danas u demokvatskoj Svbiji apsolutno sve je prodato strancima(voda,zemlja,...), sami jedino krpimo rupe po putevima !!!. Naprrrrednoooo !!!.
Kakva nepotrebna budalastina gradjanima Novog Sada. Svi vrlo dobro znamo ko ce od ovog projekta imati korist. Ljudi, prekinimo konstantno pljackanje. 17.12. je idealan datum.
Projekat izgradnje novog pešačko-biciklističkog mosta podrazumeva sanaciju i uređenje nekadašnjeg železničkog tunela sa izgradnjom nove grane tunela iz kog će panoranskim liftom biti omogućen izlaz na Tvrđavu.
Ovi napredni su već svojim projektima poremetili statiku Banovine,Tanurđičeve palate, katedrale sada će da buše ispod tvrđave ona je na redu.
Sve čega se dohvate urnišu, što kaže naš narodi nakovanj bi pokvarili !!!!
Taj most će da vodi...gde?! Batalite to, pravite most na kanalu, da stanovnici Šangaja ne budu građani II reda. Recite Kinezima da je dovoljan jedan most i bićemo povezani sa Kinom tj Šangajem;)
Ma dajte ljudi, koliko jos tendera, nacrta, konkursa, idejnih resenja i ostalih gluposti oko necega sto nema ekonomskog opravdanja i sto nikad nece videti svetlo dana? Toliko ste para vec stukli na konkurse za tu besmislicu da ste mogli vec pravi most da izgradite i to na frekventnijem mestu koji bi i sluzio necemu.
Prvo posao gde je veca provizija. Kada ce napraviti pesacko biciklisticki most preko kanala, da mozemo da Kaca biciklom po nasipu?
Trenutna vlast je verovatno najgora vlast u Novom Sadu ikada.
voleo bih da mi neki saobraćajni inžinjer objasni a može i neko ko to nije gde će ići ti pešaci i bicilkisti kad pređu most.Desno nemože jer je opasno,uzbrdo biciklom ne može ,levo može jako uzak trotoar ,a maltene nema gde da se ode,bicikl nemože
Pravo kroz tunel na tvđavu.To može potpuno normalno i ne predučaško postojećim putevima.
Mislim da je jeftinije da svakom tom pešaku platimo taxi a možemo i da im kupimo nova vpzila
Mostom koji je bio na tom putu je išla železnica između Beograda i Budimpešte a sad će pokoji pešak da se slika na sredini dunava.
Bravo ,sve šeik do šeika živi u Ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Potpisan memorandum o izgradnji pešačko-biciklističkog mosta
Autor: 021.rs
Novi Sad
•25.11.2023.
•20:14
Komentari 37
novosadista
Voja
Biljana
pepa
B
Vladan
Znači već godinama se planira most sa kojeg će da se ide kroz tunel za čiju restauraciju ne postoji apsolutno nikakav plan?
Biciklista
Čika
Istovremeno, pominje se i “izgradnja nove grane tunela iz kog će panoranskim liftom biti omogućen izlaz na Tvrđavu”. Bušenje ove nove grane, po svoj prilici, neće ugrožavati stabilnost objekata! Kontradikcija? Nije, to je samo doslednost u gluposti i bahatom rasipanju novca.
S.
/
pera nevera
Garavi pita
Petar
Mile
Pićuka
Jovan
NS
Posmatrač
Sremac
Ovako 40 km od kako su obe obale Dunava u ovoj zemlji nema ni jednog mosta i onda kod N. Sada 6 mostova!
Baš ravnomeran proklamovani ekonomski razvoj...
milenko
Opa
/
T-Rex
Sasa
vojvodjanka
Ovi napredni su već svojim projektima poremetili statiku Banovine,Tanurđičeve palate, katedrale sada će da buše ispod tvrđave ona je na redu.
Sve čega se dohvate urnišu, što kaže naš narodi nakovanj bi pokvarili !!!!
Peki
Grejn
Dušan
Slavko
bananarama
sa;dsovfjsd;
jovan2
a
Lexv
Pera
Trenutna vlast je verovatno najgora vlast u Novom Sadu ikada.
sasa
Pravo kroz tunel na tvđavu.To može potpuno normalno i ne predučaško postojećim putevima.
Mislim da je jeftinije da svakom tom pešaku platimo taxi a možemo i da im kupimo nova vpzila
Mostom koji je bio na tom putu je išla železnica između Beograda i Budimpešte a sad će pokoji pešak da se slika na sredini dunava.
Bravo ,sve šeik do šeika živi u Ns
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H